12 sierpnia 2009

Moja duma - albumik

Zdarzyło się raz że byłam na niecodziennej imprezie
II Ogólnopolskim Zlocie Scrapbookingowym w Warszawie (6 czerwca 2009).
Było fantastycznie. Przebywanie wsród wspaniałych kobiet, przepięknych prac i przeróżnych przydasi. Obkupiłam się za wszystkie czasy. A jeszcze na koniec spotkała mnie niespodzianka. Wystawiłam mój albumik na konkurs ArtPasji i spotkał się z aprobata. Razem z dwoma innymi albumikami został uhonorowany przepiękną nagrodą.
A oto przecudności, które ściskałam i głaskałam w powrotnej drodze do domu.


Wróciłam szczęśliwa,pełna werwy i pomysłów. Takie tam wspominki ale musiałam się pochwalić.
Moja duma - albumik:






























































2 komentarze :

witamy w świecie dłubaniny, pokazuj kochana pokazuj co tam robisz

Widziałam go - na żywo jest jeszcze piękniejszy!!!