30 grudnia 2010

Kalendarz 2011...

Już dawno postanowiłam zrobić sobie niewielki kalendarz na biurko w pracy.
A tu na Scrappassion - SCRAPPASJA ogłosiła konkurs właśnie na kalendarz i tak pięknie się złożyło. Wykorzystałam papier w którym zakochałam się od pierwszego spojrzenia, aż szkoda mi było go pociąć.

Materiały: tusz "Distress Ink Walnut Statin" i preparat glosy craft4you, piękny vintage ćwiek  z scrapcompl, papiery Dream Street Papers -
Nostalgic - Wistful z ArtPasje,
elementy zawijaskowe i napisy miesięcy ze Scrapińca
detale w galerii picasa

4 komentarze :

Jaki piękny ! Na taki kalendarz nie żal pociąć papier.... cuuuuudo !

niesamowity! bardzo klimatyczny! motyw z wymiennymi karteczkami - genialny ;) cieszę się, że tutaj trafiłam. Tworzysz fantastyczne przedmioty!

ooo mamuniu, kalendarz jest przecudny, taki mixmediowy!!! straszliwie mi się podoba :)