20 czerwca 2011

Zlotowe szaleństwo...

Byłam...
Było wspaniale, fantastycznie, cudownie.... itd. :) Mocno oszołomiona warsztatami Finn. Przejęta psikaniem przyklejaniem i zdobieniem... Szkoda że tak krótko. Super warsztaty!!!:)
Poznałam kilka ciepłych osób i szkoda że brakło mi odwagi by porozmawiać z wieloma innymi.
Mimo nieprzyjemnego incydentu którego byłam świadkiem (tu opisałaGuriana ), jestem przeszczęśliwa że byłam!!!

Przygotowałam kilka prac zlotowo-konkursowych.


Karteczka w kolorach vintage zgłoszona na konkurs "Ślubna Elegancja" organizowany przez Lemonade

Materiały: tusz "Distress Ink Walnut Statin"  z  craft4you preparat crakle z scrapcompl, wstążeczki Eight i MS - Branch  z ArtPasje ,  
ramka Maya Road z  Scrappo, baza kartkowa z ScrapPasjii, stempel motylowy duży z Lemonade, Perfect Pearls - Perfect Gold z scrapki.pl
Karteczka przestrzenna wg mapki zgłoszona na konkurs Scrap Pasji.

Materiały: tusz "Distress Ink Walnut Statin"  z  craft4you preparat glosy z scrapcompl, dziurkacz MS - Branch  z ArtPasje , stempelek z ScrapPasjii,  
papiery ILS

I tu miłe zaskoczenie karteczka zdobyła nagrodę główną. Bardzo dziękuję :))
 ---- *** ----
Następny był zapiśnik przygotowany wg wytycznych Craft4you

Materiały: tusz "Distress Ink Walnut Statin"  z  craft4you preparat crakle z scrapcompl, dziurkacz narożny z ArtPasje, papiery ILS,
dziewczynka z Galerii Papieru

Tu myślałam że mi się śni i Filka musiała mnie wywoływać ponownie. Zapiśnik się spodobał i także dostał główną nagrodę. Bardzo dziękuję :))
---- *** ----
Nie mogłam się opanować i przygotowałam przestrzenną kartkę z życzeniami na Pierwsze urodziny  Blogowego Szpiega  Scrap.com.pl

 
Materiały: papier Teresa Collins Welcome Home Damask z ArtPasje, tasiemka  diamenciki z ScrapPasja, ćwieki z scrap.com.pl

Ta karteczka spodobała się ekipie sklepowej i dostała wyróżnienie. Bardzo dziękuję :))
 ---- *** ----
Powstał jeszcze skrzydlaty tag na konkurs który ogłosiły  Scrapki.pl
Bardzo słabe zdjęcia robione przed zlotem o 6 rano.

 
Materiały: tusz "Distress Ink Walnut Statin"  z  craft4you preparat crakle z scrapcompl, papiery ILS,
skrzydełka z Scrapińca, motyl z Galerii Papieru

I właśnie wyczytałam że tag znalazł się wsród wyróżnionych. Bardzo dziękuję :))
detale tych prac w galerii picasa

Wow strasznie dużo tego. Powstał jeszcze dziecięcy albumik ale to już innym razem. I strasznie jestem szczęśliwa. Kilka nocy nieprzespanych, ale szalenie podoba mi się to co stworzyłam :)) Dużo serca w nie włożyłam. Myślę że to nie koniec na kartki przestrzenne ( uwielbiam je). A po warsztatach Finn będę psikać co się da :). Szkoda że nie było możliwości wymacania i obejrzenia innych prac konkursowych. Udało mi się obejrzeć: zwycięską kartkę szpiegową wykonaną przez siostrę Dorotę - przepiękna i strasznie pomysłowa. Mapowy album Dryszki, który macałam i macałam cudo. Prześliczny identyfikator Guriany. I zegarkowy notes Michelle.
Jeszcze raz bardzo dziękuję za wyróżnienia i za wspaniałą sobotę.

Chylę czoła przed organizatorkami, które pracowały w pocie czoła by byłyśmy szczęśliwe!!! :)

11 komentarze :

Karteczki przestrzenne rewelacyjny! Widziałam osobiście tę dla szpiega i trzymałam kciuki za wygraną!! :) Pozdrawiam ;):):)

przepiękne prace! gratuluję wygranych/wyróżnień!!! jak najbardziej zasłużone :) szczególnie powaliła mnie na kolana przestrzeń na Twoich pracach! niesamowicie to wygląda na płaskim monitorze i mogę się tylko domyślać jak w realu ;) pozdrawiam serdecznie

podziwiam! szpiegowa moja ulubiona!!

Karteczka szpiegowska jest genialna! :)

Funiu, wszystkie prace są śliczne. Ale karteczka dla Scrappasji jest obłędna!! Nie dziwię się ani ciut ciut, że wygrała.

wow gratulacje! tyle nagrodzonych prac!:))) jestem pod ogromnym wrażeniem kartki na wyzwanie scrappasji. :)

mistrzostwo świata!!! No normalnie kartka dla szpiega i kartka dla scrappasji - REWELACJA, GENIALNE i mogłabym tak jeszcze dłuuuuugo!!!

pozostałe prace też świetne - szczególnie skrzydlaty tag :-)

cudnie tu u ciebie:) rozgoszczę sę na dobre:)

takie małe sprostowanie, kartka dla szpiega była na podium a nie "tylko" wyróżniona ;-) Twoje przestrzenne kartki to mistrzostwo

prześliczne prace!
szczerze podziwiam ;)