7 listopada 2011

Tajemniczy ogród...

Mój tajemniczy ogród ukryty w pudełeczku. Wiosna, ptaszki, tulipany rosa... Stworzony na konkurs zorganizowany przez ScrapCafe na Scrappassion oraz wyzwanie w Scrap Pasji. Piękne kwieciste papiery "Fairy Flora", dwustronne. Żal mi było ukryć drugą stronę więc przycięłam ramki i po kłopocie ;). Widzę obydwie strony, a jaka oszczędność papieru. Mój pomysł na tulipany, jeden rozwinięty i dwa pączki (mam nadzieję, że przypominają tulipany ;)). Powiem nieskromnie że bardzo mi się podoba pudełeczko i mocno przywołuje wiosnę.

Materiały: kwiatuszki  z Scrappo żółty tusz "Latarni morskiej"  z scrap.com.pl, ,Glimmer Mist - Key Lime Pie, Glimmer Mist - Limited Ed. - Dragonfly z Scrapki.pl, dziurkacz narożny z ArtPasje, papiery "Fairy Flora"  z ScrapPasji,  

detale w galerii picasa

8 komentarze :

nie no kochana...prawdziwy bajkowy,tajemniczy ogród...niezwykle intrygujący.

o żesz w mordeczke..... ale piekne i pracochłonne; świetne :)

Od razu wiosna wydaje się bliższa...

cudny ogród - podziwiam kunszt wykonania tych kwiatków w środku

Niezwykle misterna robota, piękny efekt, rewelacyjne pudełeczko ;)

toż to małe dzieło sztuki - podziwiam za wytrwałość, ja bym chyba nie miała aż tyle cierpliwości

świetne!
rewelacyjnie wykorzystałaś papier!
pozdrawiam ciepło!

WOW, gorgeous!!! Thanks for sharing!
Hey, Pixie Dust Paperie is having a giveaway, please come join in the fun!!!
http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/