25 stycznia 2012

CraftHouse TOP 5 #4

Czwarta edycja TOP 5 na blogu CraftHouse. Wyjątkowo łatwa i przyjazna:)


5 ulubionych przez ciebie rzeczy, które wykorzystujesz w swoich pracach,
w zamyśle, że np.kwiaty, guziki, farba

Czyli robisz to co najbardziej lubisz z "przydasiami", które uwielbiasz.  Czy może być coś piękniejszego ;). Ja zrobiłam karteczkę przestrzenną, taką dla siebie nikomu jej nie wydam ;).
Z przepięknych papierów Finn - Dreamer. Tworząc ją puściłam wodze fantazji i postanowiłam "upchnąć" to co bardzo lubię. 


Materiały z których powstał przedstawiłam na blogu CraftHouse. Więcej detalizdjęciowych można znaleźć w picasowej galerii.  

Chciałam jeszcze powiedzieć o konkursie Echo Parkowy. Co i jak dowiecie się na blogu CraftHouse.


Czyż nagrody nie są apetyczne. ;) Zapraszam :)

I jeszcze mała informacja moje koleżanki z DT Czekoczyna i Moriony w najbliższym czasie poprowadzą warsztaty pod szyldem CraftHouse. Na które to serdecznie zapraszam. :)
Klikając na plakaty poniżej poznacie szczegóły warsztatów.


              

2 komentarze :

Kartka jest boska!!!
Te warstwy, detale... coś pięknego :))
:*

A pewnie,że nie dawaj,zachowaj dla siebie i podziwiaj to cudo :) troszkę samouwielbienia nie zaszkodzi :)