29 czerwca 2012

Dzieje się, dzieje...

Już wielkimi krokami zbliża się fantastyczny dzień. Już jutro... 30 czerwca...


I ja tam będę... Strasznie się cieszę... i szykuję...
Szykuję, gdyż z dziewczętami DT Craft4You, przy stoisku sklepowym, będziemy udzielać porad i pokazywać "triki" scrapowe ;). Co godzinę każda z Nas wprowadzać będzie w magiczny świat scrapbooking'u. Ja najpewniej czuję się w wycinakowych stemplach. Uwielbiam tworzyć z nich przestrzenne kwiaty, czy też inne kompozycje 3d.
Serdecznie zapraszam. !!!

-------------------------------------------------------------------------------

A teraz jeszcze jedna fajna wiadomość. :)
Na zlocie będzie miała premiera nowych papierów  Moriony i Piekielnej Owcy "Love songs". Naszych kochanych zdolnych dziewczyn z CraftHousa

 Przyznam nieskromnie, że uwielbiam papiery dziewczyn. Pracuje mi się z nimi fantastycznie. Choć do niektórych podchodziłam z "pewną dozą nieśmiałości", a później okazały się genialne !!! Zresztą jak widać mocno opanowały mój blog. Jutro pierwszy raz zmacam "Love & Songs" i myślę że zapałam miłością.

 -------------------------------------------------------------------------------

W CraftHousie jest jeszcze jedna zdolniacha - Czekoczyna. Robi rewelacyjne Art Journale. I właśnie tego dnia poprowadzi warsztaty. 


Jak donosi Kasia jest jeszcze kilka wolnych miejsc. 
Zapraszamy na przednią zabawę w paćkaniu się ;)



0 komentarze :