3 września 2012

Baletowy pamiętnik...

   Jak zobaczyłam w C4Y te papiery zakochałam się w nich. Piękny baletowy, jeszcze żaden papier nie wywołał u mnie takich uczuć. Od razu wiedziałam co z nim zrobię. Tylko czekałam na odpowiedni moment i nastrój. Zaplanowałam zrobić sobie notes-pamiętnik. Mój stary już bardzo sfatygowany i ostatnio stwierdziłam że praktycznie służy do zapisywania żali niż dokumentowania moich spostrzeżeń, czy też sympatycznych wydarzeń.
    Teraz stworzyłam nowy, piękny, robiony z namaszczeniem. Grubiutki z kopertkami do których powkładam różne ważne szpargałki. Są też małe karteluszki z napisami miesięcy na odwrocie których mam zamiar powypisywać, urodziny, imieniny i inne ważne daty by nie umknęły.:) Piękne zdjęcia baletnic (oczywiście wynalezione w necie;)), czy też ozdobione motywy baletowe. W ten sposób powstał swoisty notatnik-pamiętnik z mnóstwem zakamarków i karteluszek tak jak lubię. Co któraś kremowa karteczka jest przyozdobiona stemplem (odbiłam chyba wszystkie stemple jakie posiadam ;)).


A oto i on w całej swej krasie:



I kilka wewnętrznych stron:


Więcej zdjęć w galerii Picasa.
Zgłosiłam go także do konkursu organizowanego przez Artimeno na forum Scrappassion.
Zapraszam do obejrzenia prac baletowych, naprawdę są piękne oraz bardzo pomysłowe i do zagłosowania na nie :). 
Tutaj głosujemy;)


3 komentarze :

aaaaaa, on jest piękny, zakochałam się od pierwszego wejrzenia O_O

Uwielbiam ten pamiętnik. Jest wyjątkowy, w cudownym stylu. Szczególnie zachwyciły mnie wycinanki na okładce :D. Musiałaś sporo czasu na wycinanie poświęcić :D. Gratuluję Ci, bo piękną prace stworzyłaś.