5 września 2012

Na słonecznych falach...

Ostatnimi czasy popełniłam niewielki albumik z fantastycznych wakacji. Pełnych słońca, wspaniałych chwil, tropikalnych klimatów, owoców morza....itd. Chciałam magiczne chwile zamknąć w nietuzinkowym mini albumie. Zawiera on tylko 4 zdjęcia, lecz przy nich krąży mnóstwo wspomnień. A oto i on:

Zarazem się pochwalę, iż albumik ten zdobył nagrodę w konkursie ogłoszonym przez


Z czego strasznie się cieszę, a jeszcze bardziej ucieszy się mój siostrzeniec, który namówił mnie do wysłania albumu na konkurs. :) Dodam jeszcze że album powstał na bazach z CraftFun i tam też możemy znaleźć przecudny tekturowy stateczek.

4 komentarze :

Fantastyczny. A co włożyłas między bazy???? :) Bo te stroy jakies takie mega grube.

wow!!! ile w nim cudnych wypukłości...normalnie jestem zachwycona!