20 stycznia 2013

Tagi 2013 #1

Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o bardzo fajnej akcji. Jakiś czas temu Rudlis na swoim blogu przedstawiła nam propozycję bardzo fajnej zabawy. A mianowicie przez cały rok raz na miesiąc będzie trzeba robić tagi wg jej wytycznych. I każdego 20-tego miesiąca o godzinie 20:00, wszyscy jednocześnie publikujemy swoje tagi. Bardzo spodobała mi się ta zabawa i szybciutko się do niej zgłosiłam.



I tak nastała ta wielka chwila - 20 stycznia godzina 20:00, nowiutki i świeżutki tag wg wytycznych.

Szary papier, koronka, srebrna wstążka!



Uwielbiam malutkie formy tak i mój tag nie jest dużych rozmiarów.:)


Zapraszam Was na blog Ekipy Tagowej 2013, gdzie aż pięćdziesiąt osób się zgłosiło do zabawy i tyleż pomysłowych tagów dziś prezentujemy.


37 komentarze :

Piękny tag. Przywodzi na myśl wiosnę :-)))

Śliczny,podoba mi się,że jest taki wielowarstwowy

Jaki malutki, jak to wszystko zmieściłaś ???

Taki mały i w dodatku warstwowy? Mistrzostwo!

Fantastyczny :) Jak Ci się udało na takim malutkim Tagu umieścić tyle wspaniałości.
Pozdrawiam serdecznie

Też się zastanawiałam nad jak na takim małym tagu pomieściłaś tyle cudeniek...super.Pozdrawiam serdecznie

Pięknie zapodany fiolet, który dla mnie jest bardzo trudnym kolorem..Jesteś mistrzynią w zagospodarowaniu małej przestrzeni.
Piękny!!!

U la la! Fantastyczne maleństwo:)

To Ci jest maleństwo!!! No kobieto jak Ty to wszystko pięknie zaplanowałaś na tej małej powierzchni? Cudny jest :)

Szalenie mi się podoba!!!! Tyle warst i kolorki cudne.

Piekny, taki malutki i tyle elementow! Wspaniale skomponowany.

U Ciebie jak zwykle dużo się dzieje na tak małej przestrzeni - rewelacja!

Śliczne maleństwo !! Śliczne kolorki i szczegóły !

Małe jest piękne, !!!
a duże pyszne!
Bardzo ładny tag, podziwiam za wykonanie

Prześliczny tag! Pozdrawiam serdecznie! Iwona

Filigranowe cudeńko, strasznie mi się podoba :)

Jak zwykle u Ciebie - rewelacyjnie przestrzennie!

Ile szczegółów! Zachwycająca praca!

jest świetny !!! mały grubasek, pozdrawiam, ewa

To Ci dopiero tag! Nie dośc, że taka malusia powierzchnia, to tyle na niej smaczków:) Całośc wykonana z niezwykłą dbałością o detale. Jest niepowtarzalny:)

Cudne maleństwo! Jak można zmieścić tyle detali na tak małej przestrzeni? :)

Mały wielki tag, niby niepozorny, a ile udało się na nim zmieścić ciekawych elementów!

Piękny! Jak z wiosennego ogródka wyjęty!

Pozdrawiam

Mała rzecz, a jakże cieszy! Jeśli na ostatnim zdjęciu jest cena - to ja kupuję ;)

Piękne maleństwo! Ile szczególików w dodatkach. Jetsem pod wrażeniem.

taki mały a taki bogaty
pozdrawiam gorąco :)

Ale słodkie maleństwo! Kojarzy mi się z latem i kwiatami rosnącymi przy pergoli :)

Cudny! To nie lada wyzwanie umieścić na takiej powierzchni tyle warstw:))

Śliczne maleństwo i co u Ciebie podziwiam wiele warstw do podziwiania :) Pozdrawiam