23 stycznia 2013

Zimowy shadow box...

Bardzo lubię shadow box'y. Nie zrobiłam ich zbyt dużo, zazwyczaj ze względu na brak czasu. Nie używam gotowych pudełeczek zazwyczaj przycinam i kleję sama z tektury. Tym razem troszkę się wspomogłam tekturkami CraftFun. Miałam gotową ramkę z okienkiem i tył, natomiast przegródki sama wycinałam i kleiłam. Najtrudniej było wygiąć w środeczku tekturę w zaokrągleniach i ją przykleić ale się udało :). Później podziałam białą farbą akrylową i pomalowałam całe pudełeczko. Teraz została mi najprzyjemniejsza robótka czyli ozdabianie. I tak oto powstał zimowy shadow box, mocno brokatowy i śnieżynkowy. I uwierzcie w słoneczku pięknie błyszczy się i mieni, za sprawą delikatnego glimmer mistu. Rameczkę zgłosiłam na konkurs ogłoszony przez "Na strychu" na forum Scrappassion. Zachęcam do obejrzenia przepięknych pięknych prac (link) są bardzo inspirujące :)


Galeria Picasa 

Jako że praca jest mocno brokatowa zgłaszam ja na wyzwanie "Na strychu".