20 lutego 2013

Tagi 2013 #2

Dziś już 20 luty. :) Pamiętacie Nasza akcję organizowaną przez Rudlis. A mianowicie przez cały rok raz na miesiąc robimy tagi wg jej wytycznych. I każdego 20-tego miesiąca o godzinie 20:00, wszyscy jednocześnie publikujemy swoje tagi.


I tak nastała ta wielka chwila - 20 luty godzina 20:00, nowiutki i świeżutki tag wg wytycznych.

Zwierzyniec - cztery łapy
(zwierzęta, które poruszają się na czterech łapach)


Moje cztery  łapy, dokładniej kopytka posiada konik :)


Dopasowywując się do poprzedniego styczniowego taga, ten także jest niewielkich rozmiarów.



Zapraszam Was na blog Ekipy Tagowej 2013, gdzie aż pięćdziesiąt osób się zgłosiło do zabawy i tyleż pomysłowych tagów dziś prezentujemy.


29 komentarze :

Super maleństwo! szykuje się fajna kolekcja.

Fantastyczny taki w moim stylu. Pozdrawiam

Piękny!!! U mnie również konik się buja :-))

Świetny, malusi, wesoły - słodki !

Ale maleństwo, a jaki optymistycznie kolorowy!

W pierwszej chwili myślałam, że to lukrowane ciasteczko;-)
Świetny tag!

kapitalne maleństwo!!!jestem nim zauroczona!!!

Kolejna piękna miniaturka, w bardzo ożywczych kolorach:) Tylko ta kokardka troszkę za duża jest, choc zdaję sobie sprawę, że po prawdzie ona malusia, ale mi konika przysłoniła;)Pozdrawiam:)

Urocze maleństwo..Koniki na biegunach mają coś w sobie takiego ciepłego..

Kurczę, podziwiam tę Twoją warstwowość. Często goszczę się na Twoim blogu i próbuję zgłębić tajniki głębi Twoich prac. Tag jest świetny - taki mały, a tyle się na nim dzieje.

Kolejne malutkie cudeńko :) Tyle zmieścić na takim maleństwie!

No ja nie wiem czy on się kwalifikuje przecież ma 2 bieguny zamiast 4 łap :))) podziwiam za ten mikro rozmiarek

Bardzo optymistyczny i poprawiający nastrój tag! A konik nieźle zamaskowany ;)

Kolejne rewelacyjne maleństwo :) Świetny jest.

Śliczny, delikatny i kolejny do kolekcji :))

Obłędny tag, tyle życia na tak małej powierzchni - ekstra !! gratuluję

Super! Bardzo podobają mi się kolory! I kropki!

Pozdrawiam

Ale słodki maluszek :) Na konia na biegunach bym nie wpadła żeby wykorzystać :)