20 kwietnia 2013

Tagi 2013 #4

Dziś następna odsłona Tags2013:) - 21 kwietnia, godzina 20:00 i nadeszła chwila...


Monochromatycznie
Przepis: 
Nasz tag ma mieć dowolny kształt, dowolny temat - ale musi:
  • być jednokolorowy (jak kto woli monochromatyczny), można dodać jako neutralny biały lub czarny kolor w niewielkiej ilości) 
  • posiadać koronkę materiałową,
  • zawierać metalowe dodatki (ćwieki, nity itp.)
KOLORY ZABRONIONE: ECRU, BRĄZ, BEŻ.

Dziś słodziutko i różowo, kolejny tag do kolekcji. Mam tajemny plan i wszystkie moje tagi są i będą jednakowej wielkości. Tak więc ten też jest maluśki. A oto Mój bohater dnia. Niestety na zdjęciach nie widać ale metalowy ćwiek jest delikatnie zabarwiony na różowo. :(



A oto cała moja tagowa kolekcja:



Zapraszam Was na blog Ekipy Tagowej 2013, gdzie aż pięćdziesiąt osób się zgłosiło do zabawy i tyleż pomysłowych tagów dziś prezentujemy. Obejrzyjcie każdy są przepiękne i wyjątkowe.


29 komentarze :

Kolejne śliczne maleństwo ! To najsłodsze, brawo !

On jest po prostu cały do schrupania-bardzo apetycznY!!!

One są obłędne! Jesteś moją nową tagową inspiracją. :*

Piękny tag,podoba mi się,że jest taki przestrzenny,cudna będzie kolekcja

Śliczne różowe maleństwo :) Jestem pod wrażeniem przestrzenności Twoich prac

Przeuroczy! Zachwyca detalami!!! I cała kolekcja jest imponująca :)

Jesteś MISTRZYNIĄ zagospodarowywania małych powierzchni tekturowych;-)
Kolejny FANTASTYCZNY tag, gratuluję!

super tag - dzięki Tobie chyba polubię różowy kolor :)uwielbiam Twoje maleństwa!!!

Wow, ile warstw i jak Ty ukryłaś łapki ćwieków? Ten wykrojniczek nawet pocięty na kawałki jest efektowny

Kolejne cudo w Twojej kolekcji, super!

Cudny, do schrupania! A ten wykrojniczek boski! Wszystkie Twoje maleństwa są obłędne!

Kolejny śliczny maluszek - cudny :)

Kolejny śliczny maluszek - cudny :)

Słodziak na całego, do tego maluśki, a jaki wypasiony:) Pozdrawiam:)

Fantastyczny warstwowiec! Kolekcja prezentuje się super!

Ależ słodki i cukierkowy :) Cudeńko :)

wow, piękne są Twoje maleństwa :)
tak dużo się na nich dzieje na tak małej powierzchni - gratuluję