29 sierpnia 2013

Lift Summer Crafts GO ! - Challenge#10 - Cardmaking

Przyszło ostatnie wyzwanie w Lift Summer Crafts GO! tym razem przygotowywujemy karteczki wg mapki przygotowanej przez wspaniałą Enczę. A oto mapka:



 I moja skromna interpretacja. Przód prezentuje się niepozornie.

Postawiłam na bogate wnętrze. Uwielbiam kartki pop-up. Przypominają mi książki z dzieciństwa. I taka jest też moja karteczka. Delikatnie ją otwieramy i ukazuje Nam się ... Przepiękny ogród - tajemniczy ogród. Przepiękny klimat utrzymany jest za pomocą kolekcji papierowej Makowego Pola.



Ciężko jest pokazać jak przestrzenna jest ta karteczka, lecz mam nadzieję że wasza wyobraźnia działa ;)


10 komentarze :

O jaaaa. Piękna jest. Przy Tobie nie mam szans :P

Jestem pod ogromnym wrażeniem, rewelacyjna kartka.

Ale cudo stworzyłaś! Piękna kompozycja z trójwymiarowych elementów w prześlicznych kolorkach!

Ale cudo! Zbieram szczenę z podłogi :D Chciałabym kiedyś taką dostać :) Pozdrawiam!

Niesamowita kartka. Rzeczywiście kojarzy się z "rozkładanymi" książeczkami z ruchomymi i przestrzennymi elementami:) Bajkowa:))

Hej Asiu! Odzywam się :) Bardzo było miło Cię poznać, mam nadzieję, że do następnego! :)

odezwij się do mnie na maila katslittlepassion@gmail.com :))

Kat

Zaskakujące, cudne wnętrze w skromnym opakowaniu - jesteś niesamowita!