1 lipca 2014

Miłe zaskoczenie ...

Już chwila minęła ale...
Zazwyczaj się nie chwalę tak publicznie, jednakże jest to dla mnie bardzo duże zaskoczenie i wyjątkowo miła nowinka. Nigdy nie zgłaszałam swoich prac w zagranicznych wyzwaniach, wydaje mi się że mój warsztat jeszcze nie jest odpowiedni do pokazywania szerszemu forum.
Wiele razy przymierzałam się do stworzenia LO i wystawienia w Scrap Around The World
Widziałam tam cudne prace i wiele razy napawałam się ich widokiem. Dopracowane pomysłowe lub czasami cudownie tylko chlapnięte .... Nie w moim zasięgu ;) Przyszedł dzień w którym portal ten obchodził pierwsze urodziny i ogłosił konkurs z nagrodami. Nie będę udawać że te nagrody mnie nie skusiły ;) 
Stworzyłam LO i wysłałam tak na przekór. ;) I... Na FB zobaczyłam wpis bodajże Tusi, która strasznie się cieszyła że 6 babeczek z polski stworzyło przepiękne prace i zostały docenione. 
Oczywiście ja gamonica jeszcze nic nie zauważyłam. Bardzo się ucieszyłam, szybciutko zerknęłam na prace, gdyż czas mnie gonił i tyle. Dopiero gratulacje od Marty / PaNaKo mnie otrzeźwiły, hmm dlaczego mi gratuluje? I olśnienie jak u pomysłowego Dobromira, przecież w SATW było moje LO  
OOO ...
Popatrzcie jakie cuda wyczarowały dziewczęta :):):)


Niesamowite :):):) 
Cieszę się strasznie, choć jeszcze patrzę z niedowierzaniem :) 
Dziewczęta nie bójcie się pokazywać swoich prac, czasem naprawdę warto :)
Choćby dla samej siebie... ;)
A ja zachęcam do obejrzenia galerii ze zgłoszonymi pracami, od niektórych z nich nie mogłam oderwać oczu. :) a TU i TU zwycięskie prace.

GRATULACJE POZOSTAŁYM ZWYCIĘŻCZYNIOM !!!


2 komentarze :

To ekipy tagowej 2013 komentarze nie dodały Ci pewności ,że Twoje prace są
cudowne i pomysłowe !!!! Gratuluję sukcesu i życzę wielu kolejnych :-)))